wtorek, 21 września 2010

zaległości T_T!



Haxi says:
Boże mój drogi ile ja tu mam zaległości! Przepraszam bardzoooo~~~~ T^T
Wina leży głównie po mojej stronie choć byłam też zajęta zaliczaniem zielnika a potem przyszedł wyjazd do znajomych i całkiem nie miałam jak rysować. Na stan aktualny mam 14 prac zaległych... postaram się codziennie wstawiać po dwa by to trochę nadrobić. Co do arta powyżej zaległy dla Tanu z DA. Jeszcze art dla Dżuma i otwieram commission. W sumie "namówiła" mnie do tego Edo. Uznała, że jak ktoś będzie chciał pracę to kupi i nie szkodzi jak commission będzie otwarty. Jest w tym sporo racji. Ale jak już to zrobię dam tu znać. No to wracamy do bazgrolenia.

Fact about Haxi:
Moim żywiołem jest ogień, ale uwielbiam godzinami siedzieć w wodzie.

Zaległy art za 08.09.2010:


Haxi says:
Obie postacie należą do mnie i są z mojego komiksu. Demonice Ji Jiao. Kobieta to Gou yin mo a dziewczynka to Guer. Coś o nich:
Gou yin mo inaczej demoniczna uwodzicielka. Demon pod postacią pięknej kobiety. Powstają ze zranionej duszy kochanek.Pozostawiona przez swoją miłość przemienia się w demona pożerającego mężczyzn. Mówi się, że nikt nie potrafi się jej oprzeć i każde spotkanie z nią kończy się śmiercią. Charakterystyczny dla tego typu demonów jest róg w tym przypadku znajdujący się na czole.
Guerto demon niekochanego dziecka. Kiedy w życiu dziecka nie pojawi się nigdy miłość pustkę zapełnia nienawiść. Guer atakuje tylko kobiety. Wnika w ich ciało co powoduje, że zachodzą w ciążę. Rozwija się on dostatecznie szybko by w krótkim czasie doprowadzić do bolesnego a zarazem śmiertelnego porodu. Posiada dwie pary rogów połączone z obojczykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz