sobota, 25 września 2010

The frozen world



Haxi says:
Prezent dla Riza. Mam nadzieję, że mu się spodoba :) W ogóle to tęsKnię strasznie za nim... cO do arta, CHciałam nArysować nas w końcu bardziej.. realistycznie, nie tylko chibi. MaM nadzieję, że wyszło w miarę dobrze. Tak szCzerze to nIe Ejstem tu do siebie podobna, ale to nic xD ważne, że zachowałam mniej więcej podobieństwo. Nawet piepRzyka dodałam by było podobnIe xD A jeśli chodZi o mnie to w sumie nic ciekawego się nie dzieje.

Fact about Haxi and Riz:
Nie mam takich ładnych rzęs :P A Riz uwielbia postawione kołnierze w koszulach <3
Zaległy art za 10.09.2010


Haxi says:
Jakby się ktoś zastanawiał, to jest to żeńska postać Riza xD Urocza nieprawdaż :D

Fact about lady Riz:
Nadal nie wiem jak jej dać na imię xD Ciężko wymyślić kobieca odmianę ksywki Rizochi xP Rizi xD? Rizia xD Rysia xDDDD chyba zostanę przy Rizi xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz